Bez kategorii

Jak przekonać konkretnie sklepy do tak zwanej cenowej polityki marki?

Partnerzy handlowi muszą się edukować

Musimy jak najbardziej pamiętać, że warto edukować handlowych partnerów. Musimy im pokazywać, że monitorowanie cen produktów jest bardzo ważne. Konkurowanie właśnie ceną prowadzi do niczego innego jak do zmniejszania marż. Dodatkowo będziemy mieć w konsekwencji operowanie na tak zwanej granicy opłacalności. Musimy wskazywać, że budować warto pewnego rodzaju rynkową pozycję na podstawie pozostałych atutów. Chodzi o takiej jak: podejście partnerskie do klienta, budowanie pozycji ścisłego eksperta oraz także doradzanie w zakupach czy też po sprzedażowa obsługa. Jest naprawdę dużo sposobów, aby wyróżnić się na rynku i niekoniecznie cenowo walczyć.

Co jeszcze?

Dziedzina jakąś jest monitorowanie cen produktów jest dziedziną niezwykle skomplikowaną. Każdy producent musi jednak zrozumieć, że stworzyć można program wsparcia dla sprzedawców, którym dokładnie nie zależy na tym, aby zawalczyć cenę, ale tym jak dobrze obsłużyć danego klienta czy też sprzedaż mu dopasowany produkt do jego potrzeb. W ramach tego właśnie programu szkolić można handlowców ze sklepów, aby mieli wiedzę obszerną o samych produktach oraz potrafili wesprzeć klientowi w jego wyborze.

Dodatkowe informacje

Można także dofinansować reklamowe działania sklepu czy też wydłużyć terminy płatności, dla osób, którzy eksponują odpowiedni produkty marki. Możliwości tutaj także jest wiele. Ważne jest także to, aby handlowo partnerzy, czuli że zależy producentowi na pomocy właśnie w sprzedaży jego produktów oraz na budowaniu relacji trwałych z nimi.

Źródło informacji: https://dealavo.com/pl

Comment here